måndag 27 september 2010

Jag hinner inte med!

Måndagen har passerat med grym fart och jag har varit på ett helt sjukt toppenhumör och lugn även fast dagen har bestått av försovning (vi kom alla iväg i tid), dagislämning, lektioner, nya schemaändringar, dagishämtning och så vidare. Några minuter innan jag slutade för dagen ringde pappa som undrade om vi bjöd på fika eftersom han var påväg upp till Söderhamn för att jobba. Inte varje dag man kan spontanfika med någon som bor 50 mil bort! Så fika och lite prat blev det innan han fortsatte uppåt. Martin lämnade också hemmet i samma veva då han skulle spela innebandy med kompisarna. Mio och jag har tillbringat kvällen med lek och bus och även ett långt telefonsamtal med min fina vän Maria.

Nu sover Mio och jag ska göra iordning mig lite varm huppenuppa och skorpor och sätta mig i soffan med en stor filt. Det är lite mysigt med hösten ändå...

Inga kommentarer: