söndag 5 september 2010

Tankar inför morgondagen

Mio min Mio!
Nu är det snart kväller för oss vuxna, Mini sover sedan ett par timmar tillbaka och imorgon är det dags för jobb igen för oss båda. Det blir Mios första "riktiga" dag på dagis och det är en heldag så jag är lite nervös för hur det ska gå. Ännu mer pirrigt känns det eftersom det är jag som ska lämna då Martin börjar tidigare än mig. Jag hoppas att Mio inte kommer bli för ledsen för då vet jag att mitt hjärta kommer gå sönder! Jag vill inte lämna mitt barn förtvivlad och förvirrad som inte förstår varför mamma måste gå. Kanske tycker några att jag är larvig och överdriven men så känner jag och jag känner framförallt min son. Han är lite osäker och försiktig med nya människor och han behöver mycket tid för att bli trygg med dem han möter. Usch jag vill inte tänka på imorgon, jag behöver sömn inför morgondagen.


God natt

Inga kommentarer: