söndag 5 september 2010

Tiden går

Söndag och Mio är fortfarande förkyld. Han är hängig, gnällig, ledsen och vill inte äta någonting, knappt välling heller. Så igår blev det bara jag som fick träffa Emma och lilla Hilde medan pappa fick stanna hemma med Mio. Lilla Hilde var så fin och såg ut som en rumpnisse och när hon blev lite sur såg hon som lilla My i Mumindalen. Hihi. Det var riktigt kul att se Emma och få sitta och prata bort några timmar ihop. Känns som det är en evighet sedan vi gick i skolan och läste till behandlingspedagoger. Hur längesen är det? 5 år? 5 år sedan vi började plugga och 3 år sedan vi slutade? Ja det är nog det, för nu är det 4 år sedan jag träffade Martin och han började plugga ett år senare än mig. Shit alltså vad tiden går, det är knappt så jag fattar det... Jag börjar bli gammal ;)

Inga kommentarer: