tisdag 6 januari 2009

Domarjävlar

Sista ledighetsdagen för Totto idag. Imorgon börjar han jobba igen =( Sov länge i morse, tror klockan var 10 innan vi gick upp. Såg vm finalen i juniorhockey inatt, jag lyckades otroligt nog hålla ögonen öppna tills det var tio minuter kvar av matchen. Då slockande jag. Men det gjorde inte så mycket för jag var så arg på de dryga domarjävlarna! Och jag är inte ens intresserad av hockey!

Har varit och shoppat på stan med Totto idag, men med min dåliga ekonomi och min något förstorade kropp så blev det bara en billig t-shirt från hm. Totto däremot hittade massa snyggt.

Beställde även tågbiljett till småland igår. Ska dit v 4 för mamma och jag ska ta en "mor o dotter trip" till ullared för att inhandla massa nödvändigheter till mini. (Totto är glad för att slippa) Börjar bli dags nu och jag känner inte för att springa runt med alla galna kärringar höggravid i slutet av mars. Känner egentligen inte för att göra det nu heller men det är billigt och bra och desutom tror jag det blir mysigt att åka dit med mamma. Mamma har bokat en liten stuga där så vi ska sova över :) Haha

Inga kommentarer: