onsdag 28 januari 2009

Shit


Skulle träffa svägerskan idag vi 12 utan för nian, tänkte bara sticka ner på hm en snabbis innan och försöka hitta en bh eftersom jag hade 20% rabatt där idag. Men jag hann inte mer än dit förrän jag kände att jag började må illa. Tänkte att "shit jag måste ut och ta frisk luft så jag inte spyr i affären" vänder mig om och ska börja gå till rulltrappan... känner hur yr jag blir. Allt bara snurrar och jag kan inte fokusera blicken. Golvet går i vågor och jag hinner tänka att "shit det känns som jag ska svimma, jag måste hålla mig i nåt" därefter känner jag att jag faller jag och sedan ligger jag på golvet med 2 människor vid sidan av mig. Helt underbar personal som tog så bra hand om mig och ringde läkarn. De skickade ambulans så nu har jag åkt det också i Gävle :) Tog blodtryck och blodvärde, allt såg bra ut och jag fick lyssna på minis hjärta en hel timme. Han mår bra! Mesta tyngden tog jag nog emot med hakan o huvudet, vilket känns nu! Men som sagt bara mini mår bra.


Är väldigt väldigt trött nu men annars mår jag okey. Ligger i soffan och tar det lugnt, Totto gjorde goda hamburgare som vi åt förut. Ska bara se semstersvenskar eller vad det heter och sedan blir det sängen! Längtar efter sängen!

Inga kommentarer: