måndag 12 januari 2009

Mvc

Var på Mvc idag. Kollade blodsocker, blodtryck, vikt och minis hjärta. Mätte även mitt sf mått vilket ökat med 3 cm! Hade även gått upp 1½ kilo sedan sist, låter rätt mycket på 3 veckor :) Men men om jag skulle försöka röra lite mer på mig och sluta trycka i mig nötcreme hela dagarna kanske det skulle bli lite bättre :) De andra värderna var bra och minis hjärta slog jättefint. Ska tillbaka dit om 3 veckor, därefter blir besöken tätare och vi kommer gå varannan vecka.

Börjar bli tätt med möten hit och dit nu. Har fått börja använda min kalender ordentligt igen för att ha lite koll. Det är Föräldrarkurs, gravidyoga, bb rundtur och bm-besök om vartannat. Men det känns spännande och roligt. Hoppas det gör så att tiden rullar på fort och att det snart är mars/april :)

Inga kommentarer: