lördag 24 januari 2009

Ullared







Veckan i småland var bra, resan ner gick jättebra. Var nästan tomt på tåget så jag fick hela sätet för mig själv. På hemvägen var det däremot proppfullt så då fick jag allt trängas med massa folk, det var lite jobbigt vissa stunder men det gick ändå rätt bra.

Köpte massa massa saker i Ullared och nu idag har Totto och jag varit och handlat på oss lite mera. Skötbord tex. Det står nu fint uppmonterat i badrummet med lite våtservetter och tvättlappar. Känns häftigt. Det börjar ju faktiskt närma sig lite smått....

Mådde inget bra idag när vi kom hem från ikea, kräktes och var yr så jag och Totto la oss för att vila en liten stund. Men vi däckade nästan direkt och sov nästan 2 timmar! Så skönt

Nu ikväll blev det bakad potatis och kyckling, såg filmen seven pounds med Will Smith. Kanonfilm! Jag fastnade direkt!!!













Inga kommentarer: