söndag 18 januari 2009

Vart är du??

Blev riktigt rädd förut. Har haft ont i magen hela dagen idag och det släpper inte, det känns inte som sammandragningar men jag vet inte vad det är. Fick för mig att mini inte varit lika livlig den senaste tiden (det har han nog, speciellt när vi tittade på ufc galan idag) så jag tog fram vårat angelsound för att lugna mig lite. Brukar alltid hitta honom meddetsamma men idag fick jag mer och mer panik när jag inte hörde nåt! Började gråta så Totto kom och tog över... efter lite letande hittade han honom! Och hans lilla hjärta slog så fort så fort. Tänk hur rädd man kan vara för att förlora någon som man inte ens träffat!! Det insåg jag nu! Nu efteråt har mini sparkat lite extra, han märkte nog att mamma blev stressad och tänkte att det var bäst att lugna ner henne lite :)

Kände hur trött jag är nu när oron släppte. Ska därför strax göra mig klar för sängen. Ska upp vid 6 imorgon bitti och äta frukost med Totto innan han ska till jobbet och jag till tåget. Hoppas tågresan går fort och smärtfritt.

Inga kommentarer: