torsdag 1 januari 2009

Gott nytt år

Så var även 2008 slut. Mycket har hänt sedan förra nyår. Jag har nog aldrig mått så dåligt och bra som jag gjort under förra året.

Jag började med att inviga 2008 på sjukhuset, åkte fram o tillbaka flera gånger. När jag kryat på mig därifrån började jag få mer o mer jobb på "mitt" fritds. Trivdes så bra där med underbar personal och söta barn. (saknar det grymt)

Våren bestod också av många andra jobbintervjuer och erbjudande om olika tim och sommarjobb. Men efter lite introdagar bestämde jag mig ändå för att jobba under sommaren på det ställe jag varit året innan, i Jönköping på ett hvb-hem.

Tog även tag i träningen ordentligt och höll igång hela vintern och våren. Kändes riktigt bra!När sommaren kom så tappade jag (kanske inte lusten men) orken. Våren var också den tid då jag mådde allra sämst, kanske också därför jag var så duktig att hålla igång träningen, min ångest släpper när jag tränar. (Hoppas orken kommer tillbaka till våren, útan ångesten)

Skräcken, ångesten och räddslan över att Totto skulle sluta skolan och flytta tillbaka var fruktansvärd och jag visste inte hur jag skulle kunna gå vidare utan honom. Men det behövde jag aldrig, vi slutade inte träffas och det ena ledde till det andra....

Nu så sitter jag här som Gävlebo, sambo och blivande mamma och bara njuter av att få vara tillsammans med Totto! Lyckan över att vi snart är en egna liten familj går inte förklara! Låter fortfarande konstigt! Vi, Totto och jag ska ha en liten mini tillsammans!
Jag är lycklig!!! DU gör mig lycklig Totto!!!!


Nyårsafton tillbringades hos Tottos syster med familj med god mat trevligt sällsakap. Blev mycket lek och bus med barnen som höll igång ordentligt. Den minsta slockande sist och inte förrän halv 12. Totto och jag blev även informerad av mellanpojken som även fyllde 4 dagen till ära att våran bebis den kommer komma ut ur pullan! :) Hahaha

Vid tolvslaget gick vi ut med champangeglasen (julmust för min del) och skålade in det nya året och tittade på fyrverkeri. Inte långt därefter tog vi bilen hem och jag slocknade nästan direkt.




GOTT NYTT ÅR!


Inga kommentarer: