lördag 17 januari 2009

trött

Gick och la oss tidigt igår kväll efter vi tittat på top model 11 finalen. Fan säger jag bara!!! Sov hela natten och gick inte upp förrän 9 (förutom ett toabesök) men nu sitter jag här i soffan och är helt slut. Är så trött att jag bara skulle vilja krypa ner i sängen och sova ett par timmar. Kanske jag ska ta och göra så att jag orkar med bion ikväll. Var och köpte biljetter efter vi kommit hem från hockeyn. Var ordentligt påpälsad och det var inte så kallt som jag trodde det skulle vara. Solen värmde nästan i ryggen på mig ett tag i första perioden. Men som vanligt finns ingen hjälp mot mina stackars fötter. Spelar ingen roll vilka skor eller hur många strumpor jag har på mig, de fryser till is ändån. Vi begav oss när det var 10 min kvar av matchen och då stod det 21-1 till Brynäspojkarna. Tyckte faktiskt synd om det andra laget, de är ju inte mer än 9 år eller nåt. De kunde ju få in något mer mål.

Nej nu skiter jag nog i det här! Jag är gammal! Jag får sova middag! God natt

Inga kommentarer: