onsdag 14 januari 2009

människor

Var på "date" igår. Inte med Totto utan med en tjej här från Gävle som också är gravid. Gick och tog en fika och snackade lite. Hmmm säkert jättetrevlig men inte min typ av människa! Ingen jag kommer träffa igen om jag kan undvika det :)
Tror inte jag ska skaffa några nya kompisar, inga som jag kommer lita på iallafall. Tror jag kan lita på dem jag har nu... men jag har blivit blåst förut så man vet ju aldrig. Men jo, jag kan lita på dem, det känner jag. Och jag litar helt och fullt på Totto! Förutom att han är min pojkvän, sambo och blivande pappa till våran mini så är han min kompis! Och det tycker jag är viktigt. Sålänge jag har honom så är jag glad. Känns rätt dumt och onödigt att anstränga sig att lära känna någon som ändå kommer visa sig vara skum, falsk eller egoistisk. Vet att det är rätt dumt att tänka så med, men jag är så jävla trött på människor som är så egoistiska och bara tänker på sig själva!!

Inga kommentarer: