tisdag 13 oktober 2009

Det blev en trevlig dag som gick väldigt snabbt. Upp vid halv 7, drack kaffe, duschade och sövde om Mio igen. Carro och hennes prinsessa kom vid 10 och då vaknade Mio lagom. Kaffe och prat blev det så timmarna tickade på bra. Så när de gått var det åter dags för en sovstund för Mio medan jag såg klart på Betnér. Hem kom Totto och vi tog oss i kragen och lyfte lite skrot här hemma. Jag är total värdelös och orkar ingenting... men lite kul är det och vem vet, något bra kanske det gör för min kropp. Till middagen som bestod av spagetti och köttfärsås så tittade vi lite på en film.

Nu är det dags att bädda ner Mio för natten och vid 20 så ska jag titta på plastikkirurgerna.

2 kommentarer:

Nadja sa...

Finns verkligen inget bättre än barnskratt :D

Hanna sa...

Det är alltid kul när folk lämnar en kommentar näe dom varit inne. Så jag lämnar en hos dig med! :D Fin blogg du har!!