onsdag 7 oktober 2009

Mio kan!


Natten inatt var inte så rolig, Mio vaknade igen efter att somnat vid 22 och ville inte alls sova sen. Halv 2 tror jag att jag tittade på klockan sista gången men sedan sov vi enda till halv 9. Skönt och behövligt annars vet jag hur mitt huvud hade mått idag.

Hos bvc gick det jättebra, nu väger han 7½ kg och är 68 cm lång. "Vår" bvc tant har varit sjukskriven sedan i somras så vi har haft en annan, men nu var hon äntligen tillbaka. Jag tycker väldigt bra om henne och hon är lätt att prata med. Hon frågade några frågor om hans utveckling vad han kan och så, och han kunde allt han skulle kunna och mer där till. Mio är fortfarande han väldigt tidig av sig sa hon vilket faktiskt känns väldigt bra att höra. Inte för att kunna "skryta" om honom eller "tävla" med mammor som måste berätta lite extra mycket om hur duktiga deras barnen är, utan bara för att det känns bara att veta att han mår bra och allt är "som det ska".

Var också förbi Lindex och PoP och hittade lite fint

Inga kommentarer: