lördag 10 oktober 2009

Trevlig lördag


Det blev en tur till Valbo och en present till Totto hittade jag, men inte något av det jag ville hitta. Mio fick en ny body av sin pappa, en svart med texten Kiss på. Till Mig blev det bara ett par nya jeansleggings.


Och istället för att åka direkt hem från Valbo åkte vi och hälsade på Mios farfar (farmor jobbade) och drack kaffe och busade. Mio har varit på kanonhumör hela dagen och är det fortfarande vilket är ett under med tanke på att han inte sovit sedan tidig förmiddag. När jag försökte söva honom när vi kom hem från hans farmor och farfar vid halv 5 så bara skratta han åt mig och rullade runt till magen och började leka. Söta skit unge :) Nu sitter han i sin gåstol och leker så bra men jag tror allt det är dags för ett blöjbyte nu...


Inga kommentarer: