torsdag 29 oktober 2009

I soffan

Nu sitter jag med mamma (pappa är i Skottland och jobbar) med varsin dator i knät. Mio sover, han var vaken hela resan från Gävle till Linköping. Han var inte ledsen utan han ville bara titta på allt spännande och leka. Helt otroligt med tanke på att vi varit uppe sedan halv 6 i morse! Jag hade utan tvekan också kunnat krypa ner i sängen nu, men först måste jag ju titta på mammas pojkar och inlåst. Sen blir det sängen direkt.

När mamma hämtat mig i Linköping så stannade vi i Vimmerby påväg hem till Mariannelund för att köpa lite blöjor och då åkte vi även förbi min kusin som hade besök av sin syster (Yeah, 2 kusiner) för att hälsa på och visa upp Mio som de inte sett. Det var så kul att träffas, synd att det bara blev en liten snabbträff. Men bättre än inget.

Vi har även hunnit med att hälsa på min bror, svägerska och alla barn. Så fina de är <3

Nu blir det tv

Inga kommentarer: