onsdag 28 oktober 2009

Ett nytt försök

Jag började skriva detta inlägg innan 9 i morse men först nu har jag tid att fortsätta, vi får se hur långt jag kommer! Jag tycker om när Totto börjar lite senare på morgonen. Det är så mysigt att gå upp tillsammans och äta frukost och pyssla tillsammans. Tänk i framtiden när vi får skynda och stimma allihop för att hinna till jobb och dagis. Mysigt!
Idag var det ingen öppna förskola eftersom det är höstlov, istället har jag och Mio bara varit hemma och tagit det lugnt. När Totto kommer hem efter jobbet blir det en sväng till köpis i Valbo och sedan tvättning. Måste hinna packa lite också för imorgon vid 9 går tåget mot Småland. Så ikväll ska vi mysa lite extra för som alltid tycker jag det är skitjobbigt att vara ifrån Totto i flera dagar! Men för att väga upp jobbigheten att vara ifrån Totto så ska jag ju få träffa resten av familjen som inte var med upp förra veckan och så ska ju världens bästa EMMA komma ner!!!

Inga kommentarer: