torsdag 1 oktober 2009

Det blir sommarbröllop!!

Jag har roliga nyheter jag glömt berätta! Min bror och hans flickvän (de har ju tre barn tillsammans) ska gifta sig! Tydligen i sommar. Hoppas jag blir bjuden ;) Ni förstår att i våran familj är vi inte så.. hmm hur ska jag beskriva det? ..storslaget romantiska. Min morfar friade till mormor eftersom "det är så man gör när man väntar smått"!? Mamma friade till Micke (pappa) genom ett sms när hon var iväg på sin Ullaredstrip med sina vänner efter att han velat gifta sig i många år. Och nu har då min bror friat till Carro. Hur han gjorde det? Genom att skriva ett meddelande till henne på facebook! Privat och diskret? Nja kanske inte, men ändå lite kul tycker jag! Inte behöver man alltid göra som "alla" andra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

så otroligt oromantiskt.. usch

Hokori sa...

Haha ja kanske inte så romantiskt, men tänk de ska gifta sig! :D Det måste ju ändå betyda mer än frieriet ;)Och Carro blev väldigt glad!