torsdag 15 november 2012

Hur är det möjligt?!

Näpp inte fick vi sova speciellt bra denna natt heller. Mellan 03-05 var Charlie vaken och när han till sist höll på att somna hör jag Mio ropa på mig. Martin la sig hos honom men inte somnade han om innan Martins klocka ringde vid halv 6. Charlie och jag fick iallafall sova till halv 7 då Martin åkte till jobbet.

Efter dagislämning fick Charlie och jag besök av Jenny och hennes söta lilla Stella på 4 veckor. Åh så fin hon var! Och på riktigt är jag helt säker på att mina barn aldrig varit sådär små! (klart de har!) Det är ju inte möjligt (klart det är!) Att man verkligen glömmer så fort, det är ju hemskt ju! Vill inte alls glömma sådana saker!! Ikväll och inatt hoppas jag att mina barn sover bra, och imorgon så ska jag njuta av att få vara deras mamma!



Inga kommentarer: