tisdag 13 november 2012

"Men sov då!"

Jovisst fick jag sova till 6 idag, ja till halv 7 till och med! Kanske berodde det på att Charlie var vaken till närmare halv 2 inatt! Lilla lilla vän vad trött jag var på dig just då! Och när jag under dagen (då Charlie sov en stund) tittade jag på Mia Skäringer dygnkåt och hur helig som helst på youtube både skämdes jag och skrattade på samma gång av igenkännande när hon berättar om när hon flippar ut när hennes barm inte sov på natten. "men sov då! SOV DÅ!" Hon är helt underbar!! Vilken människa!

Nu ska jag försöka se ett avsnitt av Grey´s anatomy innan någon skriker.......

bye bye

3 kommentarer:

ami sa...

hihihii..... Ja, ibland är man trött på de små liven. Att de orkar! ;)

Ska faktiskt läsa Skäringers Dyngkåt och hur helig som helst på semestern om några veckor. Läste för ett tag sedan Avig Maria, och du får jättegärna läsa den. Rackarns så ärlig hon är, Skäringer!

Kram!

Hokori sa...

Ja eller hur! Har du sett klippet?!Jag har båda böckerna :)Dyngkåt och hur helig som helst är utläst och har nu börjat på Avig Maria. Åh vad jag hoppas hon kommer göra någon show här uppe någongång! Ska vi gå då?!

ami sa...

Absolut! Har helt ändrat uppfattning om Skäringer. Tyckte inte alls om henne när jag såg henne första gången i Solsidan, men nu tycker jag hon är jättebra. :)