söndag 4 november 2012

Sammanfattning

Vi kom hem igår från Småland och vi har haft det jättebra! Denna gång var vi nere nästan en hel vecka och jag tänkte att vi skulle ha så mycket tid till allt vi skulle vilja göra. Men tiden går så fort och även om vi hann med mycket så hade jag gärna stannat ett par dagar till för att hinna med ytterligare lite till! Samtidigt som jag gärna stannat så var det väldigt skönt att komma hem! Tänk att jag verkligen känner Gävle som mitt hem?! Det trodde jag faktiskt inte för 4 år sedan.


Lite tidigt kanske men när syrran ocså kom ner och hälsade på kunde vi inte motstå att baka lussekatter. Oj vad vi hade roligt och vad vi skrattade!

 Mest skrattade vi åt Beccis (försök till) lussekatter. Mios lussekatt är den mjöliga klumpen men däremot inte den längst till vänster. Den fina är Beccis, en av hennes bättre :)
                                    
Mios gammelmormor och gammelmorfar hann vi med att träffa vid två tillfällen! De finaste morföräldrar man kan ha!!
                                     

Mio slutade med napp när vi var nere, men snuttefilten håller han hårt i! Duktiga killen!

 Dålig bild men gud vad varm man blir i hjärtat när man går för att kolla till sina små och ser storebror ligga med en beskyddande arm om lillebror! Vackert!

Vi hann även med höstmarknad på Alv, träffa min vän Sandra och hennes 9 veckors bebis, träffa brorsan och hans familj och min morfars 80-årskalas! Nästa gång vi åker ner blir Juldagen och jag längtar!

1 kommentar:

ami sa...

Vilken härlig vecka! Och, jättefina lussekatter! :)
Ja, det är konstigt att tiden ändå rinner iväg så fort när man i början av veckan tycker sig ha gott om tid på sig.

Hoppas vi kan och hinner ses snart!
kram!