tisdag 27 november 2012

Idag var jag en bra mamma!

Idag har det varit en mycket bra dag och jag har känt mig som en bra mamma, och det känns så himla mycket skönare i hjärtat än det dåliga samvetet efter en dålig och bråkig dag kan jag lova!

Förresten har jag glömt att skriva ner att Charlie lärde sig klappa händerna för någon vecka sedan. Söt som få är han när han gör det. Nu hör jag även kusin Malins röst i huvudet om att jag måste skriva att Charlie sitter på pottan ett par gånger om dagen. Ibland kissar han, ibland inte. Det spelar liksom ingen roll eftersom detta inte någon seriös potträning, utan det handlar mest om att få in en rutin ex som att borsta tänderna. Häromdagen använde tyvärr Mio pottan som ståpall vilket resulterade i en trasig potta så nu måste en ny potta inhandlas snarast.

1 kommentar:

Unknown sa...

Haha.. ja det är klart! Snart käkar han tacos och läser Nationalencyklopedin innan och utan.. :)

KRAM!