måndag 17 december 2012

3 timmar!

3 timmar! Det är så mycket jag sovit inatt! Och allt pågrund av... mig själv och min j*vla hosta! Martin skickade jag in till gästrummet redan innan vi skulle lägga oss så han slapp höra allt oväsen från mig. Charlie, han sov så bra hela natten och var bara vaken 2 gånger tror jag. Själv somnade jag som sagt halv 3 och vaknade av Charlie vid halv 6. Hade tänkt gå ut och leka i snön idag men med mitt mående (tror jag har minst 1 liter snor i hjärnan och i bihålorna så håller vi oss inne. Istället blev det  pepparkaksbak klockan 8 här hemma då Mio ville baka mera pepparkakor och vi till hans stora glädje hade en klump deg kvar.

Nu leker Mio jättebra inne på sitt rum (och han sjunger så fint, just nu sjunger han "i ett hus i skogens slut) och Charlie leker lite på golvet. När Charlie somnade förut och Mio lekte så bra tänkte jag lägga mig i soffan och bara vila lite, men precis när jag satte mig ner så vaknade Charlie, bra tajming han har. 30 minuter sov han och det är ju bättre än inget :)

Inga kommentarer: