söndag 16 december 2012

Julstök

Jag har fått djävulsk hosta och har hållit både mig och Charlien vaken med min hosta inatt. Till slut gav jag upp och tog Pulmicort och Bricanyl, fast jag helst vill undvika det med tanke på att jag ammar. Vet inte om det var för jag inte hostade lika mycket efter medicinen eller om jag drogade Charlie, men somna om gjorde vi till slut och sov till 6. Då vaknade både Charlie och Mio så Martin gick upp med dem och sedan sov jag till 9!

I fredags när mannen var på julbord (kom förresten hem redan vid 23) så blev det allt lite julmusik och fixande med julkorten. Nu ska de bara läggas på brevlådan så hoppas jag att de är framme innan helgen. Igår fortsatte vi med inför-jul-stöket. Vi bakade pepparkakor och klädde granen. Eller Mio klädde den alldeles själv och var så stolt över hur långt upp han nådde i år. Söte barn

 Kanske inte alla kulor hänger precis som jag skulle velat men likt förra året då Mio klädde granen också så får det vara precis så som den är. Det är bara charmigt!

Inga kommentarer: