fredag 27 februari 2009

Det blev ett fint turkost påslakan och örngott till mini. Body och pyjamas som jag tänkt titta på tar jag en annan dag. Hittade en jättefin tröja på jc till mig. Har inte tyckt det varit så kul att titta på kläder den sista tiden, men nu känns det som allt börjar närma sig ett slut med stora magen så nu köpte jag tröjan som lite pepping till mig själv att det inte är så lång tid kvar och lite motivation att börja röra fort på mig efter förlossningen så jag kommer i den :) Vi får väl se hur det går med det.
Var inne på onoff också och Totto köpte poäng så han kunde dra hem massa spel. Jag fick också ett spel (till sims) av Totto så resten av dagen har vi mest suttit i varsin del av soffan och spelat :)

Nu är det som vanligt let´s dance och bakad potatis som gäller.

Inga kommentarer: