fredag 13 februari 2009

Tjockis!

Lyckades ta mig i kragen och fixa det jag skulle och dammsugat blev det här med (även om jag fuskade lite under sängen och så).

Tänkte även försöka göra mig lite fräsch till helgen, men det gick väl sådär. Jag SER ju fan ingenting! Benen och under armarna gick ändå bra att raka. Att klippa tånaglarna var lite jobbigt, men det gick absolut att göra. Att försöka sig på bikinilinjen var stört omöjligt!! Jag kämpade och kämpade och vände och vred på mig. Reste mig och satte mig för att försöka få ett litet hum om hur jag såg ut... tillslut var jag så anfådd och arg att jag bara drog lite med rakhyvlen... har ingen aning om hur det blev eller hur mycket jag skärt upp mig men den som vill vara fin...

Nu har Totto slutat och är nog påväg hem, han ska hämta upp mig så ska vi iväg och handla lite så det är nog bäst jag sätter på mig nåt annat än mjukisbyxor.

Trevlig helg

Inga kommentarer: