onsdag 18 februari 2009

Dom är dumma!

Var nere på äckel arbetsförnedringen idag. Min handläggare som det så fint heter skulle uppdatera vår arbetsplan den 22 feb. Men jag har inte fått någon kallelse och den 22 e på en söndag så jag vet inte alls hur hon tänker. Kände iallafall att det var bäst att gå ner dit så det inte blir når strul. Det är konstigt att de får strula, ställa till det och glömma möten utan att ett skit händer, men åker man själv in för akut operation och missar ett möte ja då får man fan ingen ersättning för resten av livet... ja eller nåt liknande iallafall ;) Fick hur som helst något papper jag skulle fylla i om vad jag ville jobba med och vad jag var duktig på, och så måste jag gå ner igen dit för att lämna det eftersom tanten inte hört av sig! Va fan om hon nu glömmer mig kan hon väl komma hit och hämta det är jävla pappret själv!
Dom är dumma!!!

Inga kommentarer: