torsdag 12 februari 2009

Mamma sjuk

Idag har jag haft kraftig "hemlängtan". Pratade med min älskade mamma på msn på förmiddagen och hon skulle till mormor och morfar på 11-kaffe. Jag vill också på 11-kaffe :( Och jag vill träffa bror med familj och jag vill i lugn och ro fika och snacka skit med alla kompisar där hemma, utan att känna att jag får träffa några åt gången när jag är hemma. Hoppas iallafall mamma kommer upp snart, och sedan funderar jag på att (om pengar finns) åka hem i början av mars, senare än så vågar jag inte åka utan Totto. Därefter lär vi väl inte åka till Småland förrän mitten av April, kanske ännu senare om mini inte vill titta ut när han ska.

Jaja det löser sig nog, imorgon känns det säkert bättre....

Nu ska jag nog hämta en liten nöt creme och fortsätta läsa min bok om Traci Lords

Inga kommentarer: