torsdag 5 februari 2009

Vilken jävla dag!

Skulle ut till Valbo en sväng idag men blev sådär yr igen. Blev helt kallsvettig och golvet gungade så jag fick lägga mig på alla fyra med huvudet mellan benen (så gott det gick) Hade jag varit ute hade jag med all säkerhet tuppat av igen. Var verkligen nära att jag gjorde det nu med. Låg "däckad" i soffan 1 timme efteråt innan jag kände mig tillräckligt bra för att sätta mig upp och pilla med datorn :) Känns iallafall inte alls roligt när det blir såhär, ska prata med bm imorgon. Blir ju orolig över hur mini mår också när jag blir sådär :/

Idag ska jag på anställningsintervju på en skola, inför vårterminen 09!? Fick via ett sms i fredags att jag var välkommen på intervju idag och att jag skulle maila eller sms och bekräfta om jag kom. Jag mailade direkt och berättade läget för dem och frågade om de fortfarande ville att jag skulle komma men har inte fått nåt svar. Så hela denna vecka har jag försökt ringa istället men det verkar inte finnas en jävel i liv på den där skolan. Jag vet ju inte ens om de fått mitt bekräftande mail? De kanske inte vet att jag ska komma? Jävla skit. Jaja jag får väl åka dit och leta reda på någon jävla rektor eller nåt och så får de slösa massa tid på mig! Mohahaha... dumma jävlar!!!

Inga kommentarer: