torsdag 19 februari 2009

Gårdagen




Hann med en del igår iallafall. Totto jobbade över så jag hade en hel del tid att slå ihjäl. Efter arbetsförmedlingen gick jag en sväng och tittade in på Ica för att köpa lite gott så jag kunde göra pyttipanna. "Sprang" också ner till en presentshop och köpte jätte söta kakformar som var små fötter, hade tänkt använda dom när jag skulle skära ut kärleksmumsen jag bakade på eftermiddagen men jag sket i det.. hade nog smulat söder då. Dom blev goda på det gamla vanliga sättet också. Det är det som min frukost bestått av förresten... kanske inte så bra och nyttigt men väldigt gott :)


Måste ner nu igen till arbetsförmedlingen för att lämna det där dumma papperet. Fan så störda de är! Fattar fortfarande inte varför JAG ska göra massa extra skit när det är de som gör fel. Men hade inte jag hört av mig hade jag med all säkerhet blivit utskriven, undra om handläggaren får sparken på måndag då? Tycker jag skulle vara mest rättvist!!!!!!!!!

Inga kommentarer: