fredag 6 februari 2009

Hos barnmorskan

Mötet med barnmorskan gick bra, jag hade fint blodtryck och blodvärde. Berättade att jag kommit på att det var järntabletterna som gjorde att jag kräktes förut, och hon sa att jag inte behövde fortsätta äta dom eftersom väderna var så bra, och om jag fortsatte äta järnrik mat. Så på hemvägen köpte vi med oss kiwi och leverpastej. Sf måttet var också bra, låg på 30 cm och jag hade gått upp 0,5 kilo sen förra gången. Hjärtljuden var fina och varierande som de ska, låg mellan 140-143 slag/minut. Barnmorskan kände också efter hur mini låg och nu hade han vänt sig med huvudet neråt! Hoppas han ligger kvar så nu.

Nu ligger jag i soffan och väntar på att bakpotatisen ska bli färdiga, trodde de skulle bli klara tills let´s dance men det dröjer nog lite längre. Men den som väntar på nåt gott....

Inga kommentarer: