onsdag 26 augusti 2009

God morgon




Har sovit sådär inatt, haft massa otäcka och skumma drömmar och det tar alltid lång tid för mig att "återhämta" mig från dom. Om jag tillexempel drömt att Mios pappa varit dum så kan jag vara arg på honom även när jag vaknat. Jag måste berätta för mig själv att det faktiskt bara var en dröm för att känslan var så verklig.
Mio har sovit bra som han brukar men han vaknade redan vid halv 7 och var pigg och glad som en liten lärka. Pratade och bubblade så det var omöjligt att göra något annat än vakna. Men för att få ligga kvar en liten stund till i sängen så satte jag på hans mobil han har över sängen som han tycker så mycket om. Han kan ligga och lyssna på musiken och titta på månen och djuren jättelänge. Ett väldigt bra köp som han många gånger även somnat in till.



Inga kommentarer: