fredag 28 augusti 2009

Huvudvärk


Det blev en kaffe på stan med Carro och Leia och därefter åkte vår lilla familj och storhandlade. Så nu har vi mat för ett tag. Hade haft huvudvärk ända sedan morgonen men det blev bara värre och värre när vi var och handlade så på väg hem satt jag med en påse i handen ifall jag inte kunde låta bli att kräkas. Det var bara att ta in Varorna och Mio, i med migräntabletterna och ner i sängen för vila. Tabletterna verkade snabbt och efter någon timme mådde huvudet lite bättre.


Har även pratat med min mamma idag (jag börjar bli lite mammasjuk igen) både i telefon och på msn, då har jag på webbkameran så hon kan se Mio också. Mio sa häromdan att han saknade sin mormor och gärna ville åka ner igen till Småland och det vill jag också men det verkar inte vara så lätt att hitta tid då vi alla kan. Nästa vecka hade funkat för Mio och mig med då jobbar mamma så mycket och de kommande två veckorna är det bvc och tatuering som står på schemat. Så som det ser ut nu så kommer det dröja 3 veckor till innan vi kan åka ner :( Usch!


Inga kommentarer: