fredag 14 augusti 2009

sol och festival

God morgon, eller ja god förmiddag. Mio vaknade vid halv 8 i morse så nu har man varit uppe ett tag och hunnit med lite. Han har vaknat ungefär vid den här tiden i ca en vecka sedan vi fått honom att somna redan framåt halv 9 tiden på kvällarna. Innan somnade han vid 10 tiden och det känns faktiskt mycket bättre att han somnar innan 9 även om han då vaknar tidigare. För då får Mios pappa och jag ju lite extra vuxentid med varandra innan även vi måste krypa isängs.
Idag är det kanonväder ute och vi ska ner till Marinfestivalen som håller på nu i helgen i Gävle. Jag såg att de hade luftballong där men jag har ännu inte lyckats övertala Mios pappa att följa med mig upp ;) Har aldrig gjort det men kan tänka mig att det skulle vara lite småmysigt. Inte kittlande som fallskärmshoppet eller forsränningen men mysigt.

Inga kommentarer: