lördag 22 augusti 2009

Lördag 22/8


Jag piggnade allt till lite inför gårkvällen, Mio somnade när jag skrev förra inlägget så då tog Mios pappa och jag ett snabb-bad. Ja för jag kommer knappt ihåg det är att få ta ett långt, mysigt bad tillsammans med min man utan att en liten vaknar. Det slår aldrig fel. Om vi skulle sitta i varsin del av soffan eller vid våra datorer ja då kan ungen sova hur länge som helst! Men bestämmer vi oss för ett bad... ja då är de kört. Lilla söta busunge! <3


I förmiddags tog vi en sväng på stan, Mio fick nya strumpor och 2 bodysar i storlek 68. Han har fortfarande 62 men det kommer ju inte dröja länge innan han kan gå upp till 68 så det känns bara onödigt att köpa nytt i den storleken han redan har.


Jag har varit sugen på marräng svisch under många veckor nu så påväg hem smet jag in till mc Donalds. Men det blev ingen glass.. jag var väldigt tydlig med att jag inte ville ha den där äckliga chokladsåsen som smakar banan, och då frågar den "trevliga" om jag ville ha vanlig chokladsås istället. Åh ja tack det ville jag ju. Betalade och gick ut med min glass... tänkte vänta tills jag kom hem men kunde inte låta bli att ta en smakis... BANANSMAK!! Åh jag blir så trött!! Så det blev ingen glass, den hamnade i soptunnan istället =( Tur att jag hade fått mina goda "fot-mackor" till frukost iallafall.

Inga kommentarer: