söndag 30 augusti 2009

Mysdag

Dagen har bara flugit iväg och klockan känns mycket mera än vad den är. Mios pappa och jag har tillbringat eftermiddagen med bio medan Mio varit hos sin farmor och farfar. Filmen vi såg var Harry Potter och den var riktigt bra och jag kunde koncentrera mig på filmen mycket bättre än vad jag trodde jag skulle kunna eftersom det kändes svårt att lämna ifrån oss Mio idag med. Men samtidigt ville jag verkligen gå på bio och vi hade det mycket mysigt utan barn, jag njöt av att få sitta i mörkret lutad mot min älskade man! Jag tycker det är viktigt att få ha lite egentid tillsammans så man inte glömmer bort att man är mer än bara föräldrar, vi är ju fortfarande vi.

Nu ska jag fortsätta njuta och mysa med min lilla familj.

trevlig kväll till alla

Inga kommentarer: