lördag 15 augusti 2009

Tobbe, tobbe




Gårdagen var väldigt bra, vi gick ner till Marinfestivalen och tittade lite på de stora fartygen och på Tobbe Trollkarl. Jag tror jag tyckte han var lika rolig som vad barnen tyckte... om inte roligare :) Han var som en speedad duracell kanin. Hihi. Jag trodde ju att det skulle finnas luftballong (för de hade jag sett på deras reklam) men tydligen inte :( Så istället blev det lunch med Mios farmor och farfar. God, god kina mat.
Hmm vad gjorde vi resten av dagen? Jo vi sov lite middag och på kvällen låg vi i sängen och kollade på The Island, jag har sett den innan men jag tycker den är riktigt bra och spännande.

Idag gick vi upp vid halv 8 igen och till frukost blev det Vänner. Vi har sett alla avsnitt många gånger men vi kan alltid se dom en gång till.

Inga kommentarer: