torsdag 24 september 2009

Biokväll

Bion igår var jättebra, Vi var och såg "flickan som lekte med elden" med Tottos syster och man och det var jättetrevligt! Mio var hos sin farmor och farfar med alla kusiner. Jag älskar att gå på bio med Totto men jag var lite orolig under filmen över att Mio skulle vara ledsen. Det hade han varit en stund också och det känns inte alls bra. Får så dåligt samvete över att vi "lämnat bort" honom. Som om han är för jobbig, vilket han ju definitivt inte är! Men jag försöker tänka på hur mysigt Totto och jag har det de få gånger vi faktiskt gjort något utan Mio. För min hjärna vet att han inte tar någon skada över att vara borta från oss några timmar någon enstaka gång. Men mitt hjärta är svårare att övertala, men jag jobbar på det!

Nu ska jag dricka lite mera kaffe :)

Inga kommentarer: