onsdag 2 september 2009

Lycklig


I morse gick vi upp rekordtidigt! Redan klockan 7. Innan vi fick barn så var jag rädd att jag aldrig någonsin skulle få sova ut ordentligt igen och att nätterna skulle tillbringas bärandes på en ledsen liten bebis. Men det är helt otroligt hur "snäll " Mio är! Både dag som natt. Klart han också kan vara ledsen och kinkig det är klart, men han är aldrig "svår". Undra om det kommer igen när han blir äldre, eller till nästa bebis?? (om vi får fler). Kanske lilla "Fedor" kommer bli skogstokig, ha kolik och bara vill vara vaken jämt? Haha ja där är vi ju inte ännu så nu njuter jag bara av att mitt liv är näst intill perfekt! (saknas bara ett hus) Jag har den alldeles underbaraste sonen och världens bästa man som gör mig lyckligare än lyckligast. Att jag kunde må så här bra hade jag aldrig kunnat tro, det går inte ens beskriva hur lyckligt lottad jag känner mig!


Jag älskar dig Totto! Du och Mio betyder allt för mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar dig också skrutt!!

Fru Evelina sa...

vad skönt att ni har ett så snällt barn! hoppas på samma tur jag hehe...

kram

Hokori sa...

Ja det är riktigt lyxigt att ha det så bra! Jag kan "hoppas lite" åt er också att ni får en lugn liten kille:)