tisdag 22 september 2009

Explosion

Totto slutade tidigt idag vilket kändes otroligt skönt. Gick och la mig och sov ett par timmar efter att jag fått i mig lite mat. Huvudet blev inte så mycket bättre men det var ändå behövligt med sömn. Har tittat på Idol och tänderna är redan borstade och sängen väntar. Hoppas på att huvudet ska hänga med så pass mycket att Mio och jag orkar gå till öppna förskolan imorgon på förmiddagen.
På kvällen är det bio som gäller, men jag har haft ångest över det i 2 dagar nu. Jag vill verkligen inte lämna Mio på kvällstid (har bara gjort det en gång tidigare och då hade han varit ledsen) när jag vet att han är trött, knäig och ledsen. 3 Timmar är många timmar om man är en ledsen liten pojk... eller en orolig mamma. Hade inte biljetterna varit köpta hade jag inte gått. Dels för oron och klumpen i magen och dels för att jag är rädd att bioljudet kommer göra att mitt huvud verkligen exploderar om det inte är bra från början. Nu ska jag sluta gnälla, smörja tatueringen och krypa i sängs.

God natt

Inga kommentarer: