tisdag 29 december 2009

29 Dec 09

En sväng till Vimmerby blev det idag. hade fått ett par mjukisbyxor i julklapp som skulle bytas plus att jag hade fått presentkort i Vimmerbys affärer. Vimmerby har väl inte alldeles för många affärer men jag lyckades minsann handla upp hela belopet förutom 3 kronor. Det blev ett par bh:ar, mjukisbyxor, mössa, strumpor och ett par jeans till Mio! Kanon!

Annars hoppas jag på en Mycket bättre natt inatt än den som var. Mio vaknade efter en timme och var sedan vaken till efter 12. Sov gjorde han bra till 04 och därefter var han mer eller mindre vaken till klockan 6 då jag gav upp med att försöka söva både honom och mig, och gick upp. Fick honom i säng igen vid 8 och fick sova i nästan 1 ½ timme. Och det behövdes.

Nu ska vi snart göra kvällens första men säkert inte det sista försöket med att söva Mio för natten, om det går som vi vill så blir det varma mackor och tv efter det.

Inga kommentarer: