torsdag 31 december 2009

Till er ALLA







Det nya året börjar närma sig och det är med lite sorg jag lämnar 2009. Det har varit ett helt underbart år, ja det bästa någonsin! För ett år sedan visste vi att vi väntade en pojke, magen växte mer och MER och i början av April fick vi träffa vår Mio för första gången. Och för varje dag som gått har min kärlek till vår son bara växt och växt. Jag vet att det låter som en klyscha men jag hade inte förstått hur mycket man kunde älska någon! Och att jag får leva tillsammans med min drömkille, bo tillsammans med honom, planera och drömma om våran framtid tillsammans är helt underbart! Att vi sedan fick världens vackraste pojk tillsammans... det är en obeskrivlig lycka och känsla.

Så till er alla från oss alla önskar jag er lika mycket lycka 2010 som jag fått uppleva detta år!

GOTT NYTT ÅR! <3

Inga kommentarer: