måndag 14 december 2009

............




Nu sover Mio och jag borde ju också passa på att försöka sova en liten liten stund men dum som jag är gör jag det inte. Funderar på att börja med maten... choritzokorvstroganoff och ris... ska bara resa mig upp ur soffan som jag sitter så skönt i.




Känns som klockan är kväll redan, men det är ju ett par timmar kvar på dagen. Efter Mio sovit lite på förmiddagen gick vi till bibblan och lånade ett par böcker och så gick vi till stan för att köpa lite mat till Mio. Möte upp Carro och Leia där så vi han med lite prat innan det var dags att gå hem. Hittade en jättefin skjorta och kofta till Mio som han ska ha på jul. Köpte en annan skjorta med slips förra veckan men som vår lilla pojk dreglar så behövs det mer än ett ombytte om dagen. Och eftersom vi ska fira julafton två gånger vill jag att han ska vara lika finklädd båda dagar!

Inga kommentarer: