söndag 20 december 2009

tack Mio!

4:e advent och vi har fått sova bra inatt! Mio vaknade efter tolvslaget och var ledsen. Fick ny blöja, nässpray och välling och sov sedan till halv 6. somnade om och sov till halv 8! Skönt. Känner mig mer utvilad än på länge. Tack lilla Mio för du inatt, det behövde mamma och pappa!

Tänk, snart är det julafton! Det ska bli så mysigt att fira vår första jul som en barnfamilj. Julafton firar vi här uppe i Gävle med totto och hans familj och på juldagen åker vi ner till Småland. Eftersom min mamma jobbar julafton och syster inte kommer förrän juldagen hon heller så firar de inte jul förrän vi kommer. Blir bra för min bror med familj med då de slipper springa mellan två ställen. Åh vad kul det ska bli! <3 Jag längar så ner till Småland nu!

2 kommentarer:

Mikaela sa...

gud så skönt. snäll bebis :) längtar till vår lille sover "hela" nätter.

Hokori sa...

Ja jag förstår att ni längtar. jag klarar inte av att vara utan bra sömn mer än ett par dagar! Än sover inte Mio hela nätterna. men 2 korta vaktillfällen känns ändå som lyx nu.

God jul och gott nytt år!