måndag 28 december 2009

På väg mot banan




Ännu en dag i Småland. På förmiddagen var vi på 11-kaffe hos Mios gammelmormor och gammelmorfar och därefter var vi barnvakt åt min brors två minsta barn. När sedan min bror var och hämtade dom så berättade han att han och de 2 äldsta barnen skulle iväg till den lilla skridskobanan som ligger alldeles i närheten så då lämnade vi Mio hos mormor och följde med. Jag har inte åkt skridskor på säkert 15 år så jag var ungefär lika duktig som Isaac på 3 år. Men kul var det! Och fantastiskt mysigt för Totto och mig att göra något tillsammans som pojk och flickvän och inte "bara" vara mamma och pappa. Casper var så duktig på skidskor och Isaac den lilla kämpade tappert på genom trötthet och snor. Nu är vi inne i värmen igen, Mio är nattad och mamma gör varm choklad mjölk så som det ska vara! <3

2 kommentarer:

Beccii sa...

Trodde du ja ;) Mio e ju piggare än nånsin :) kl.22:43

Hokori sa...

Haha ja han ville inte som jag! Varken igår kväll eller inatt.