lördag 19 december 2009

Tidsskillnad på 50 mil??

Jag älskar lördagar! Det är så mysigt att få äta frukost tillsammans i lugn och ro och sedan göra det man känner för. 2 arbetsdagar kvar för Totto och sedan har han jullov!! Härligt! Idag har vi börjat slå in julklappar och plockat lite här hemma. Lite fika hemma hos Mios farfar blev det på eftermiddagen, efter att Mio sovit sin förmiddagslur på HELA 20 minuter!

Ikväll blir det filmen Stardust. Totto och jag såg den när den kom ut och jag tycker den är riktigt mysig.





Jag försökte även få tag i min bror under förmiddagen. Närmare bestämt kl 11.43 ringde jag. Han höll då på att klä barnen och sa att han skulle ringa om 10-15 minuter. Han har fortfarande inte hört av sig... Långa 10 minuter tycker jag. Kanske har de börjat räkna tiden på något annat sätt nere i Småland sedan sist jag var nere?! Eller beror det bara på att bröder (min bror) har en tedens att var lite... hm... sega?

Inga kommentarer: