söndag 4 mars 2012

40 dagar kvar

40 dagar kvar till beräknad bf. Inte för det brukar stämma men eftersom Mio kom på dagen hoppas jag på att denna iallafall inte vill stanna inne mycket längre än "den ska". Jag börjar faktiskt bli lite trött på att vara gravid nu, något som jag inte alls kände när jag väntade Mio. Då hade jag lätt kunnat gå över 2 veckor utan problem. Men nu som sagt börjar det kännas som jag är klar, att vi är redo att träffa lillebror. 6 veckor är det som sagt kvar och jag har tänkt mig jobba 5 veckor till. Hoppas veckorna går fort!

Min mage och finaste Mio igår när jag gick in i V 35. Stor är magen men bakifrån syns det inte så mycket än. Har skickat in den övre bilden på förstoring, tanken är att vi ska fixa en fotovägg här hemma med halvstora fotografier. Älskar personliga tavlor!


Inga kommentarer: