måndag 12 mars 2012

Ursäkta damen, men RES PÅ ER!

Det blev en sjukhelg som jag trodde. Jag är tacksam att svärmor ställde upp som barnvakt tor-fre så vi slapp Vabba de dagarna iallfall. Men under helgen blev jag också dålig, så dålig att jag inte orkade jobba idag. Och det brukar ALDRIG hända. Mio har fortfarande feber och är inte pigg så det var vi två här hemma liggandes i soffan mest hela dagen. Imorgon blir det jobb för mig, svärmor tar Mio och jag ska tjäna pengar. Tragiskt egentligen att pengar betyder så mycket, men det är ju så det är. Vi har förlorat så förbannat mycket pengar de sista två månaderna så det är bara att pallra sig till jobbet så fort man orkar stå på benen.

Nu, nutella och fjärde Harry P boken

1 kommentar:

ami sa...

Men, vännen.... Du är höggravid - du får sitta eller ligga ner. Du kommer undan med det mesta just nu så passa på att utnyttja det. ;)

Visst är det tråkigt att pengar styr så mycket och att man jobbar trots att man egentligen borde vara hemma och kurera sig.

Hoppas Mio också blir bättre snart. :)

kramkram!