tisdag 13 mars 2012

Ingen förändring

Ingen förändring för Mio än så idag ringde jag vårdcentralen och fick en tid rätt sent på eftermiddagen så jag behövde bara åka lite tidigare från jobbet. (som tur var var en av mina tjejer sjuk så den sista lektionen hade jag inte) Läkaren var jätteduktig och Mio skötte sig jättebra! Mio har öroninflammation, därav orsaken till varför hans feber troligen inte ger med sig. Antibiotika vill de ju helst inte sätta in men ville vi ha det utskrivet direkt sa han att vi skulle få det. Men vi avvaktar 1-2 dagar och har han fortfarande feber på tors morgon (då vi fått en telefontid) så skriver han ut det "via" telefon. Jag hoppas han är på bättringsväg, att vi slipper mer medicin och att vi efter detta slipper sjukdomar för ett bra tag framöver. Skulle ju kännas bra och underlätta en del om alla var friska när det är dags för bebis att komma.

Imorgon fyller Mios kompis Leia och hennes lillasyster år. Lite häftigt att de är födda på samma datum med 2 års mellanrum. Men själv hoppas jag att vår bebis väljer ett annat datum än den 7:e att titta ut på.

Inga kommentarer: