måndag 5 mars 2012

Måndag, check!

Måndagen avklarad, det blev en bra och smidig dag. Lite tjat såklart men det hör ju till. Imorgon är det friluftsdag och jag ska följa med en av mina elever (har ju 3) till badhuset. Det är gånger som denna man skulle vilja klona sig. De har nämligen valt olika alternativ alla tre och att vara på tre platser på samma gång är ju lite svårt. Den ena valde långpromenad under hela dagen vilket jag känner går helt bort då jag får kraftiga sammandragningar när jag går i lite snabbare takt. Den andra har valt ridning och det skulle ju vara jättekul om jag kunde/fick rida men även här med tanke på mitt tillstånd hoppar jag ridningen. Så då återstår alternativ 3, badlandet. Jag tänker inte ta på mig en bikini men de har fik, bord och stolar längs poolerna så det är där jag tänker sitta under dagen och hålla lite koll och dricka kaffe. Blir nog bra....

Inga kommentarer: