söndag 25 mars 2012

Dags för ny vecka

Helgen är slut och nu väntar en ny arbetsvecka. Om jag ska vara riktigt ärlig så känns det inte så lockande. Hade tänkt jobba 2 veckor till, fram till skärtorsdagen men vi får väl se hur det känns efter denna vecka. Skulle gärna ha ett datum från bebis när han tänker titta ut. Igår gick jag in i v 38 så det börjar ju närma sig på riktigt nu! Och för första gången igår kände jag faktiskt lite oro inför förlossningen, och jag börjar minnas hur inte skönt det är ;) Men rädd är jag inte, jag hoppas bara att det ska gå bra och att bebis mår bra. Det är ju faktiskt detta som jag sett fram emot i en evighet nu. Och det kommer säkert vara sista gången som jag får vara med om detta, så jag ska försöka att njuta av upplevelsen!

1 kommentar:

Malin sa...

Gott! Välkommen snart lilla bebis :)

Kram!